Ezt a hirdetést archiválták.

Ügyvezetői asszisztens állás

Budapest III. kerület
4 éve, 6 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Budapest III. kerület, Csillaghegy, Budapest
    30 éves szakmai tapasztalattal válaljuk Kisebb és Nagyobb Cégek teljeskörű Bér és Társadalombiztosítási ügyintézését. További részeletkről, érdeklődni az alábbi telefonszámon tudnak. Smelka Erika +36306253216...
    • Könyvelés, Pénzügy - Budapest III. kerület
    1 éve, 3 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest III. kerület
    Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése Budapest III. kerületi csapatának bővítéséhez keres: KÖNYVELŐT Feladatok: • Pénzügyi nyilvántartások vezetése • Bank/pénztár, bejövő számlák könyvelése • Zárási, főkönyv/anal...
    • Könyvelés, Pénzügy - Budapest III. kerület
    1 éve, 9 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest III. kerület
    Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése Budapest III. kerületi csapatának bővítéséhez keres: KÖNYVELŐT Feladatok: • Pénzügyi nyilvántartások vezetése • Bank/pénztár, bejövő számlák könyvelése • Zárási, főkönyv/anal...
    • Könyvelés, Pénzügy - Budapest III. kerület
    1 éve, 9 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest III. kerület
    Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése Budapest III. kerületi csapatának bővítéséhez keres: KÖNYVELŐT Feladatok: • Pénzügyi nyilvántartások vezetése • Bank/pénztár, bejövő számlák könyvelése • Zárási, főkönyv/anal...
    • Könyvelés, Pénzügy - Budapest III. kerület
    1 éve, 9 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest III. kerület
    Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése Budapest III. kerületi csapatának bővítéséhez keres: KÖNYVELŐT Feladatok: • Pénzügyi nyilvántartások vezetése • Bank/pénztár, bejövő számlák könyvelése • Zárási, főkönyv/anal...
    • Könyvelés, Pénzügy - Budapest III. kerület
    1 éve, 9 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-3526074
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Könyvelés, Pénzügy
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
ALFILA Budapest KFT

25 éves múlttal rendelkező cégcsoport egyik kisebb létszámú cégéhez, melynek fő tevékenysége, saját tulajdonú ingatlanok bérbeadása -üzemeltetése, ingatlanfejlesztés, keresünk munkatársat
személyi asszisztensi/Irodavezető munkakörbe.
.
A munkakör célja:

Az ügyvezető munkájának támogatása, kiegészítve a cég adminisztratív feladatainak kezelésével,
(Az asszisztensi feladtok teszik ki a munkakör jelentős részét.)

személyi asszisztensi feladatok:

· ügyvezető munkájának szakmai támogatása,
· személyes asszisztencia ellátása,
· döntések előkészítése,
· kisebb projektek vezetése,

általános adminisztratív és az ügyvezetés feladatkörébe tartozó szervezési feladatok ellátása.
kapcsolattartás/beszámoltatás a cégcsoport többi cégével
közvetlenül alárendelt kollégák irányítása, számonkérése

kapcsolattartás a bérlőkkel
érdeklődők részére területek bemutatása/ajánlatok kiküldése



Irodavezetői feladatok

· Általános irodavezetői feladatok ellátása, az iroda gördülékeny működésének biztosítása.
· Külső és belső kommunikációs feladatok, kapcsolattartás hivatalokkal, partnerekkel.
· Számlák feldolgozása és rögzítése
· Találkozók, tárgyalások szervezése.
· Nyilvántartások vezetése, dokumentum- és adatbázis kezelés, iktatás, irattárazás

Követelmények:


· Minimum 3 év szakmai tapasztalat hasonló munkakörben, megfelelő referenciákkal
· Józan ész, logikus gondolkodás
· Igényes megjelenés
· Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete.
· Irodai alkalmazások (elsősorban word, excel) magas szintű felhasználói ismerete.
· Jogosítvány B kategória.

Előnyt jelent:
· Felsőfokú végzettség, közgazdasági/kommunikációs/pénzügyi területen
· Számviteli, pénzügyi tapasztalat.
· Még egy idegen nyelv ismerete

Egyéb követelmények:
· Feddhetetlen előélet.
· Nyílt, kommunikatív, közvetlen személyiség.
· Széles látókörű, dinamikus, proaktív, fiatalos személyiség.
· Elemzőkészség, önálló munkavégzés, felelősségvállalás.
· Határozottság, jó fellépés.
Amit kínálunk:
· Versenyképes fizetés
· Laptop, mobiltelefon, kulturált munkakörnyezet
· Izgalmas, kihívásokkal teli, változatos munkakör
· Fiatal, dinamikus csapat
· Jó teljesítmény esetén saját autó használata
· Munkaidőt rugalmasan tudjuk alakítani, a törzsidő figyelembevételével

Állás, munka területe(i):
· Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
· Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
· Irodavezető
· Személyi asszisztens
· Teljes munkaidő
· Rugalmas munkaidő
· Részmunkaidő 6 óra
Szükséges tapasztalat:
· 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:
· Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Munkavégzés helye:
Budapest III kerület, Fényes Adolf utca

Jelentkezni az: [------] e-mail címen lehet.

Elhelyezkedés
Budapest III. kerület

 
Elhelyezkedés
Budapest III. kerület