Az Apex Pharma Kft., kimondottan nyugdíjas korú munkavállalót keres. IRATRENDEZŐ munkakörbe, III. kerületi, Bécsi úti irodájába, teljes munkaidős munkavégzésre. Feladatok: irodai iratrendezés adminisztráció (számítógép használat: Word, Excel) Amit kí...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
A Központi Statisztikai Hivatal adatgyűjtés-szervezését végző Statek Kft. lakossági kérdezőbiztosi hálózatának bővítéséhez munkatársakat keres Budapest III.kerületébe Foglalkoztatás: munkaszerződéssel teljes vagy részmunkaidőben teljesítmény alapú bé...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI KOORDINÁTOR 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
1 hónapja, 3 hete
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-3942899
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Minimum középfokú végzettséged van, magabiztosan használod
a számítógépet, jól bánsz az Excel-lel?
Szívesen végzel adatfeldolgozást, nem riadsz meg a kimutatások készítésétől?
Szeretnél egy stabil cégnél hosszú távú munkát?
Akkor köztünk a helyed! Megbízónk az épületgépészeti automatika, az épületfelügyeleti rendszerek kiépítése, üzembe helyezése és karbantartása területén több mint 20 éve működik, stabil, folyamatosan növekvő, meghatározó szereplője a piacnak. Irodai csapatunk bővítéséhez legalább 2 éves tapasztalattal keresünk:
irodai asszisztenst Miért jó nálunk dolgozni?
• hosszú távú munka vár, stabil, jövőképpel rendelkező, piacvezető cégünknél
• nálunk adottak a jó munkafeltételek
• főállás, alkalmazotti jogviszony, könnyen megközelíthető, III. kerületi munkahely Feladataid lesznek:
• minimum középfokú végzettség, és legalább 2 éves munkatapasztalat releváns munkakörben,
• magabiztos felhasználói szintű MS Excel, Word, Outlook használat,
• monotonitástűrés, precíz munkavégzés Munkavégzés helye: Budapest III. kerület Jelentkezés: Önéletrajzzal IRODAI ASSZISZTENS jeligével, az [------] e-mail címen.